Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

1ος ο Αλόνσο, 3ος ο Μάσα και ενδιάμεσα τερμάτισε ο Μπάτον με Μακ Λάρεν

Θρίαμβος της Φεράρι στη Μόντσα

Ο Μίχαελ Σουμάχερ με Μερτσέντες 9ος
Τελευταία ενημέρωση:
Ο Φερνάνδο Αλόνσο με Φεράρι είναι ο μεγάλος νικητής στο γκραν πρι της Μόντσα στη Formula-1, πετυχαίνοντας παράλληλα την 3η του νίκη τη φετινή χρονιά μετά το Μπαχρέιν και τη Γερμανία. Δεύτερος τερμάτισε ο Βρετανός Τζένσον Μπάτον με Μακ Λάρεν και τρίτος ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα, ολοκληρώνοντας το θρίαμβο της «σκουντερία» σε έναν από τους πλέον παραδοσιακούς αγώνες. Η νίκη του Ισπανού στη Μόντσα ήταν η δεύτερη στην καριέρα του, ενώ η πρώτη σημειώθηκε το 2007 με Μακ Λάρεν.

Ο 29χρονος Ισπανός πιλότος που είχε την πολ ποζίσιον, στην εκκίνηση έχασε την πρώτη θέση από τον Μπάτον και στη συνέχεια έδωσε μεγάλη μάχη με τον «ομόσταβλό» του Μάσα για το πλασάρισμα πίσω από τη Μακ Λάρεν, με τον Βραζιλιάνο να ακολουθεί τελικά 3ος.

Στον 1ο γύρο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ο Λιούις Χάμιλτον, καθώς ο εμπρός δεξιός τροχός της Μακ Λάρεν ήρθε σε επαφή με τον πίσω αριστερό της Φεράρι του Μάσα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης και ο Βρετανός να αναγκαστεί να εγκαταλείψει με έξοδο από την πίστα.

Το γκραν πρι της Μόντσα εξελίχθηκε σε αγώνα τακτικής ανάμεσα στη Φεράρι και τη Μακ Λάρεν. Μεχρι τον 37ο γύρο ο Μπάτον διατηρούσε την πρωτοπορία, με τις δύο Φεράρι των Αλόνσο και Μάσα να ακολουθούν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Σε αυτόν τον γύρο ο Βρετανός πιλότος μπήκε στα πιτ και όταν εξήλθε βρέθηκε στην 3η θέση πίσω από τους Μάσα και Αλόνσο. Στη συνέχεια στα πιτ μπήκε ο Αλόνσο και ακολούθησε ο Βραζιλιάνος, με αποτέλεσμα στο 41ο γύρο η σειρά να διαμορφωθεί με πρώτο τον Ισπανό, δεύτερο τον Βρετανό και τρίτο τον Μάσα, οι οποίοι και τερμάτισαν με αυτήν την κατάταξη.

Οι δύο Red Bull των Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ τα πήγαν μέτρια, καθώς ο Γερμανός κατετάγη 4ος και ο Αυστραλός 6ος, ενώ ενδιάμεσα τερμάτισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Μερτσέντες. Ωστόσο ο Γιουέμπερ πέρασε πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και η μάχη για τον τίτλο αναμένεται συναρπαστική, με τους Χάμιλτον, Αλόνσο και Μπάτον να διεκδικούν την πρώτη θέση.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με Γουίλιαμς κατεγάγη 7ος και στη συνέχεια ακολούθησαν οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα με Ρενό, Μίχαελ Σουμάχερ με Μερτσέντες και Ρούμπενς Μπαρικέλο με την έτερη Γουίλιαμς.

Αναλυτικά η κατάταξη
:

1. Αλόνσο, Ferrari, 1:16:24.572
2. Μπάτον, McLaren, +2.938
3. Μάσα, Ferrari, +4.223
4. Φέτελ, Red Bull, +28.193
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +29.942
6. Γουέμπερ, Red Bull, +31.276
7. Χούλκενμπεργκ, Williams, +32.812
8. Κούμπιτσα, Renault, +34.028
9. Σουμάχερ, Mercedes, +44.948
10. Μπαρικέλο, Williams, +1:04.200
11. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:05.000
12. Λιούτσι, Force India, +1:06.100
13. Πετρόφ, Renault, +1:18.900
14. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, + 1 γύρος
15. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, + 1 γύρος
16. Σούτιλ, Force India, + 1 γύρος
17. Γκλοκ, Virgin, + 2 γύρους
18. Κοβαλάινεν, Lotus, + 2 γύρους
19. Ντι Γκράσι, Virgin, + 2 γύρους
20. Γιαμαμότο, HRT, + 2 γύρους

Βαθμολογία οδηγών:

1. Γουέμπερ, 187
2. Χάμιλτον,182
3. Αλόνσο, 166
4. Μπάτον, 165
5. Φέτελ, 163
6. Μάσα, 124
7. Ρόσμπεργκ, 112
8. Κούμπιτσα, 108
9. Σουμάχερ, 46
10. Σούτιλ, 45
11. Μπαρικέλο, 31
12. Κομπαγιάσι, 21
13. Πετρόφ, 19
14. Χούλκενμπεργκ, 16
15. Λιούτσι, 13
16. Μπουεμί, 7
17. Ντε Λα Ρόσα, 6
18. Αλγκουερσουαρί, 3

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 350
2. McLaren, 347
3. Ferrari, 290
4. Mercedes, 158
5. Renault, 127
6. Force India, 58
7. Williams, 47
8. Sauber, 27
9. Toro Rosso, 10 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου