Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Και επίσημα Heidfeld αντί de la Rosa στη Sauber

15/9/2010 11:53:48 πμ

Και επίσημα Heidfeld αντί de la Rosa στη Sauber

Φωτογραφίες: Αρχείο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα
Οι πληροφορίες που ήθελαν τον Nick Heidfeld να επιστρέφει για τρίτη φορά στην καριέρα του στην ομάδα της Sauber επιβεβαιώθηκαν. Ο Γερμανός θα αντικαταστήσει τον Pedro de la Rosa στους εναπομείναντες αγώνες αρχής γενομένης από το GP της Σιγκαπούρης.

«Ανυπομονώ σαν τρελός να επιστρέψω στους αγώνες με ένα καλό μονοθέσιο από τη Σιγκαπούρη και μετά. Μετά τους τελευταίους μήνες το κίνητρό μου είναι μεγαλύτερο από ποτέ. Για εμένα είναι σαν να επιστρέφω στο σπίτι μου, καθώς συνολικά έχω τρέξει 7 χρόνια με την ομάδα από το Hinwil. Χωρίς αμφιβολία θα νιώσω σαν στο σπίτι μου αμέσως και αυτό θα με βοηθήσει να εξοικειωθώ γρήγορα με το μονοθέσιο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Peter Sauber για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε», δήλωσε ο 33χρονος Γερμανός πιλότος.

Ο Peter Sauber ευχαρίστησε τον de la Rosa για τη συνεργασία τους και καλωσόρισε τον Heidfeld στην ομάδα: «Ήταν μια δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρω ως επικεφαλής της ομάδας και θέλω να ευχαριστήσω τον Pedro για τον επαγγελματισμό του. Φέρνοντας τον Nick στην ομάδα έχουμε έναν οδηγό που γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά και θα μας βοηθήσει περισσότερο να κρίνουμε το ανταγωνιστικό δυναμικό του μονοθεσίου μας».

Ο Pedro de la Rosa από την πλευρά του εμφανίστηκε σοκαρισμένος από την απόφαση της Sauber: «Η απόφαση της ομάδας ήταν έκπληξη για εμένα αλλά τη σέβομαι και θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλή τύχη για το υπόλοιπο της σεζόν. Η πρόθεσή μου εξακολουθεί να είναι να βρίσκομαι στη Formula 1 τo 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου