Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Αποσύρεται προσωρινά ο Δαλούκας από τη διαιτησία

Αποχωρεί (προσωρινά) από τη διαιτησία ο Γιώργος Δαλούκας, όπως γνωστοποίησε με επιστολή του προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ. Ο διεθνής διαιτητής οδηγήθηκε σ' αυτήν την απόφαση μετά το θόρυβο που προκάλεσε το σφύριγμα του στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού και το ανύπαρκτο πέναλτι που έδωσε υπέρ των “πρασίνων”.

Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ:

"Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά".

Ο 42χρονος διαιτητής από τον Βόλο σφυρίζει στην Α' Εθνική από τη σεζόν 2006-2007 και από πρόπερσι είναι διεθνής. Η προώθηση του ήταν αλματώδης, καθώς ύστερα από αρκετά χρόνια στη Δ' και Γ' Εθνική, σφύριξε μόλις μια σεζόν στη Β' Εθνική (2005-2006) και αμέσως βρέθηκε στη μεγάλη κατηγορία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου