Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Κούπερ:«Θα προσπαθήσουμε να σας εκπλήξουμε»

Τί δήλωσε για την Ατλέτικο ο Αργεντίνος προπονητής
«Μην αμφιβάλει κανείς ότι θα μπούμε στον αγώνα με την ελπίδα και τη φιλοδοξία να νικήσουμε. Ξέρουμε τι μας περιμένει, ξέρουμε πόσο δυνατή ομάδα είναι η Ατλέτικο, αλλά με ταπεινότητα θα προσπαθήσουμε να σας εκπλήξουμε», αναφέρει ο προπονητής του Άρη, Έκτορ Ραούλ Κούπερ σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «As» ενόψει της αναμέτρησης της Πέμπτης με την Ατλέτικο Μαδρίτης.
"Η Ατλέτικο είναι σε καλή κατάσταση, άρχισε τη σεζόν όσο καλά την τελείωσε και θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για μένα και τους παίκτες μου αυτός ο αγώνας. Κανείς δεν πρόκειται να σταματήσει την αισιοδοξία μας" τόνισε χαρακτηριστικά.
Είπε ο Αργεντίνος για την απουσία του Αγκουέρο:
"Είναι μία ανακούφιση για μας ότι θα απουσιάσει ο Αγκουέρο, αλλά δεν μας ξεγελά, γιατί η Ατλέτικο έχει κι άλλους επικίνδυνους παίκτες".
Για την έδρα του Άρη:
"Έτσι είναι και δεν κάνουν λάθος. Νιώθεις σαν να βρίσκεσαι στο γήπεδο της Μπόκα Τζούνιορς, γίνεται πολλή φασαρία. Υπάρχουν πολλές ομοιότητες. Είμαι Αργεντινός και ξέρω καλά τί σας λέω. Οι κερκίδες βρίσκονται δίπλα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό βοηθά πολύ τους παίκτες μου. Η Ατλέτικο θα βιώσει μία εξαιρετική ατμόσφαιρα. Οι οπαδοί μας είναι φανταστικοί".
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο:
"Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι πολύ ανταγωνιστικό, πολύ δυνατό και με πολλή ενέργεια. Υπάρχουν μεγάλες και μικρές ομάδες, όπως συμβαίνει παντού, αλλά όλες παλεύουν στο γήπεδο. Έχουν έρθει τελευταία εδώ πολλοί Ισπανοί ποδοσφαιριστές, καθώς επίσης Αργεντινοί και Βραζιλιάνοι. Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι πολύ ενδιαφέρον".
Για τους χαμένους τελικούς στην καριέρα του:
"Δεν το νομίζω. Είναι αλήθεια πως έχασα δύο τελικούς Champions League κι έναν Κυπελλούχων, όπως κι ένα πρωτάθλημα Ιταλίας, αλλά το ποδόσφαιρο μου έδωσε πολλά και οφείλω να είμαι ευγνώμων. Είχαμε φτάσει πιο κοντά το 2000 με τη Βαλένθια κόντρα στην Μπάγερν. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει πριν καν πάμε στα πέναλτι, αλλά δεν αναζητώ παρηγοριά ή δικαιολογίες. Δεν πιστεύω σε αυτά. Εκτιμώ όλα αυτά που έζησα και νικήσαμε μεγάλες ομάδες".
Όσο για τους καλύτερους παίκτες που είχε;
"Θα ξεχώριζα δύο παίκτες. Ο ένας είναι ο Ρονάλντο κι όχι μόνο για όσα έκανε στους αγώνες. Αυτό ήταν το λιγότερο. Υπήρχαν προπονήσεις που θα έπρεπε να τις δείχνει η τηλεόραση. Ο άλλος είναι ο Ιμπαγάσα. Είναι πολύ έξυπνος παίκτης κι έχει εξαιρετική αντίληψη του παιχνιδιού. Το ταλέντο του βοηθά όλη την ομάδα να παίζει καλύτερα. Τώρα πλέον παίζει στον Ολυμπιακό".
Εκνευρισμένοι Νέτο και Τόχα
Εκνευρισμένοι δήλωσαν ο Ντάρσι Νέτο και ο Κάρλος Τόχα χθες στο περίπτερο του Άρη στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, επειδή δεν μπορούν να αγωνιστούν στον αγώνα της Πέμπτης με την Ατλέτικο Μαδρίτης. Αμφότεροι είναι τιμωρημένοι, όπως και ο Τσέζαρεκ, λόγω κίτρινων καρτών και δεν είναι στη διάθεση του Έκτορ Κούπερ, ενώ δεν θα παίξει και ο Τόνι Κάλβο, που δεν προλαβαίνει να αποθεραπευθεί απ' τον τραυματισμό του.
"Ήμουν πολύ εκνευρισμένος όταν ο κ. Κόντης μου ανακοίνωσε πως δεν θα αγωνιστώ λόγω καρτών. Η μητέρα μου είπε πως το ματς θα προβληθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Βραζιλία, και νιώθω διπλά στεναχωρημένος. Έχω εμπιστοσύνη στο ρόστερ της ομάδας, όμως. Θα τους εμψυχώνω με τον καλύτερο τρόπο. Είμαστε όλοι πολύ στεναχωρημένοι για τον τρόπο που ηττήθηκε η ομάδα με τον Παναθηναϊκό. Χάσαμε άδικα πολύτιμους βαθμούς. Όμως, πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Δεν θα αγωνιστώ στο ματς με την Ατλέτικο, μα θα είμαι δίπλα στους συμπαίκτες μου. Όπως και κάθε φορά που θα ζητάει τις υπηρεσίες μου ο προπονητής μου, εγώ θα δίνω τα μέγιστα" τόνισε χαρακτηριστικά ο Νέτο.
Από την πλευρά του ο Κολομβιανός μέσος, Κάρλος Τόχα, επεσήμανε:
"Νιώθω πολύ χαρούμενος από την αγκαλιά του κόσμου του ΑΡΗ προς το πρόσωπό μου, παρά το γεγονός πως είμαι νέος παίκτης στην ομάδα. Είναι μοναδική εμπειρία η αγάπη αυτή. Πέρα από την καθημερινή δουλειά μας, που είναι οι προπονήσεις, είναι πολύ σημαντικό να έρχεσαι σε επαφή με τους φίλους του ΑΡΗ. Αρχικά ένιωσα πολύ εκνευρισμένος, στη συνέχεια στενοχωρημένος, αλλά μετά δέχτηκα ότι έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Θα βρεθώ κοντά στους συμπαίκτες μου και στην προσπάθειά τους. Στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να σκέπτεσαι το προηγούμενο παιχνίδι, αλλά το επόμενο. Δεν υπήρχε παράβαση πέναλτι με τον Παναθηναϊκό, αλλά τώρα σκοπός μας είναι να πάρουμε τους βαθμούς της νίκης στη Νέα Σμύρνη". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου